Gorj Romania - Câmpuri în flăcări

Suntem in mijlocul iernii, la mijlocul lunii ianuarie 2012, iar in Romania câmpurile incă ard...

Eram in trecere printr-o localitate din judetul Gorj si am observat câmpurile in flacari. Probabil cineva daduse foc vegetatiei.

Nu am avut la mine decât un mic aparat foto Canon obisnuit, iar flacarile se vedeau undeva in departare, dar mi-a venit o idee. Am luat aparatul foto si un binoclu cel aveam in masină si am incercat sa apropii imaginea prin binoclu, fotografiind cu obiectivul asezat in locul unde in mod normal trebuia sa fie ochiul privitorului.

Bineinteles, flacarile variau in intensitate, cand erau aproape stinse, cand se ridicau din nou la cer.

Iată ce a iesit...

Gorj Romania - Câmpuri în flăcări (click pentru mărire )



Copyright 2011 Filme OnLie - 2011